Square Register Review (Apr 2021): Din kompletta guide

Square är ett av de mest kända företagen i betalningsbehandlingsvärlden.

Vid sidan av märken som PayPal och Rand, Square har fått ett kraftfullt rykte genom åren och erbjuder saker som enkla POS-app-system, stöd för kreditkortstransaktioner och fördjupande mobilbetalningar.

En av de bästa sakerna med Square är att det inte bara erbjuder någon av de bästa tekniken och utrustningen på handelsmarknaden, utan också levererar de verktyg du behöver till ett överkomligt pris. Med lösningar som passar nästan varje budget. Från Square-stand till Square-terminalen kan Square ge dagens entreprenörer ett snabbt och enkelt sätt att få sin verksamhet igång.

I dag, vi kommer att titta på en av de viktigaste delarna av POS-hårdvara som erbjuds av Square, Square Register. När det gäller kreditkortsbehandling ger denna chipkortläsare, magstripe-läsare och pos-app allt du behöver för att hantera betalningar i ett allt-i-ett högpresterande system.

Square Register är en helt integrerad försäljningsterminal som är utformad för att hjälpa företag att börja sälja snabbt och säkert från första dagen. Som du ser i denna Square Register-granskning är POS byggd för att vara mer kraftfull, pålitlig och snabbare än de flesta standardsystem, så att du kan hjälpa din organisation att frodas i alla miljöer.

Fyrkantiga register för- och nackdelar

Fördelar 👍

• Utmärkt enkel installation och användning
  • Kostnadseffektivt och budgetvänligt
  • Packad med rika funktioner
  • Tillgång till intelligent programvara
  • Utökbar med appar och tillägg till hårdvara
  • Perfekt för kunder att använda också
  • Fungerar för iPhone eller iPad

Nackdelar 👎

• Fonden har en potentiell emission
  • Kundtjänst är inte alltid tillgängligt
  • Inte så avancerad som Square-terminalen

Square Register Review: Introduktion till Square Register

kvadratregistrets hemsida

Square beskriver sitt register som den ”första” helt integrerade lösningen för direktförsäljning. Utan behov av ytterligare appnedladdningar eller surfplattor kan du helt enkelt ställa in din POS och börja hantera dragkrafter på några sekunder.

Register magstripe- och chipkortläsaren är en fin, hårdvara av hög kvalitet med en stor pekskärm som är lätt för medarbetarna att förstå. Den här lösningen kommer med en fantastisk kundvänlig skärm som gör det möjligt för kunder att se vad de köper, vilket förbättrar dina chanser att bygga relationer med din publik baserat på trovärdighet och förtroende.

Precis som de andra Square-läsaren-alternativen som Square-terminalen och kassaapparaten, Fyrkantigt register är utformad för att förenkla sättet som detaljhandelsföretag ansluter till sina kunder och supportkorttransaktioner. I linje med han Square POS-appprogramvara gör denna Square-kreditkortsbehandlingslösning företagets ägare möjlighet att ta alla typer av betalningar som en chipläsare, onlinebutik och kortprocessor packad i en. Om du letar efter något som kan ta allt från EMV, till Google-betalning, Apple Pay och American Express, är detta verktyget för dig.

När du visar din kund deras beställning i Square Register och deras totala kostnad kan de skanna eller sätta in sina kort för att snabbt köpa via Square-handelssystemet. Kortinformationen som tillhandahålls av din kund hanteras via Square POS-programvaran, som också kommer med saker som lagerspårning, alternativ för lojalitetsprogram, en onlinebutik och mer.

Square verkar fokusera på registret som deras flaggskeppssystem nu. Detta verktyg kommer med något lägre bearbetningsavgifter att oroa dig för jämfört med standard iPad POS eller Square for Retail-lösning. Dessutom finns det ett alternativ att ansluta ytterligare hårdvara till ditt register när det är nödvändigt för att förbättra din kassupplevelse.

Square Register Review: Prissättning och kostnader

fyrkantiga register prissättning

Budget kommer alltid att vara ett primärt övervägande när du bestämmer vilken typ av kreditkortsbehandlingsverktyg att köpa för din POS-strategi. Squares enkla prisstruktur är en av de mer tilltalande försäljningsställen som den har att erbjuda för dagens varumärken. När det gäller saker som månadsavgifter och transaktionsavgiftsalternativ, är Square ofta mycket prisvärd med en fast ränta som företag kan lita på. Square gör det till och med enklare att hålla reda på dina POS-appbetalningar med integrationer med verktyg som Quickbooks.

Det första du behöver veta är att kostnaden för hela Square Register för närvarande är $ 799.00. Du kommer också att dra nytta från gratis frakt från Square-märket också - vilket är till stor hjälp om du vill hålla kostnaderna nere.

Om du vill sprida kostnaden för din Fyrkantigt register under några månader kan du betala $ 39 per månad för kiti 24 månader. Villkor gäller dock.

Som med alla Square-produkter måste du också registreras med Fyrkantigt POS-system för att använda registret, så att du kan hantera och bearbeta dina betalningar. Bearbetning är en enkel att beräkna kostnader på cirka 2.6% plus $ 0.10 för varje dopp, knacka eller svep du hanterar.

Square säger att det kommer att samarbeta med leverantörer på den nuvarande marknaden för att skapa anpassade priser för företag med hög volym. Du måste dock tjäna mer än $ 250 XNUMX i årlig försäljning för att få en sådan affär.

👉 Square Register kommer med följande artiklar inkluderar:

• Fyrkantigt register
  • Strömadapterkabel och nätadapter
  • Tillbehörshub
  • Kundvisning
  • Kundens skärmkabel
  • Monteringsplatta och verktygkit
  • iPhone och iPad-åtkomst

Om du vill att några extra verktyg ska gå längs din Fyrkantigt register, som en kassalåda eller en skanner, kommer du att behöva betala extra för dessa saker. Du hittar en lista över tillbehör som finns tillgängliga i registret här.

👉 Alternativ inkluderar:

• Kontantlådor: Från $ 129.00 för skrivardriven eller $ 249 för USB
  • USB-mottagarskrivare: $ 299.00
  • Skrivarpapper: $ 49 för 25 rullar
  • Eero Wi-Fi-system: 199 dollar vardera
  • USB-streckkodsläsare: $ 199 vardera
  • Ethernet-skrivare: $ 349
  • Ersättningsmontering kits: $ 9

Square Register Review: Vem är det för?

fyrkantig registerpaket

Så, vilken typ av företag kommer att dra mest nytta av Square-registret?

Tja, i princip kan alla återförsäljare, restauranger eller verkliga företag göra det bästa av detta POS. Det fantastiska med Square-registret är att det ger dig en direkt anslutning till ditt molnbaserade POS-system. Detta innebär att all information du samlar in på din enhet överförs till molnet, och du kan komma åt den var du än behöver.

Med ett brett utbud av funktioner att utforska finns det inte många företag som inte skulle kunna njuta av fördelarna med Square Register Nästan alla typer av butiker kommer att älska detta verktyg, såväl som snabbtjänstkaféer och livsmedelsföretag också . De Square Point of Sale-appen kombinerat med en kvadratläsare som Register är ett bra sätt att uppgradera nästan alla företag. Om du letar efter en fyrkantig stativ som kan hantera allt från Discover-kort och American Express till iPhone- och Google-betalningar kan det vara det. Dessutom gör denna Square-läsare för det lilla företaget också lättare att få åtkomst till dina pengar på ett minimalt antal arbetsdagar.

Medan Square alltid har varit ett bekvämt alternativ för småföretagare, gör maskinvarulösningen som erbjuds av Register det också en mer livskraftig lösning för större företag. Square Register passar bra för nästan alla storlekar i detaljhandeln.

Det finns ett intelligent försäljningssystem som ingår i formen av det uppslukande Fyrkantig POS lösning. Det är här du kan hantera alla aspekter av ditt företag inifrån Fyrkantigt registereller en alternativ app på din smartphone eller stationära dator. Som en bearbetningstjänst för chipkort, EMV, magstripe-kreditkort och mer är Square en av de bästa tjänsteleverantörerna som finns. Med verktyg som passar alla, från lagerspårning till lojalitetsprogram och allt-i-ett-funktion, har Square försäljningsapp mycket att erbjuda. Det är dock inte perfekt - systemet saknar något, som telefonsupport eller ett tillförlitligt telefonnummer för personer som av någon anledning har blivit utestängda från POS-appen.

👉 Funktioner inkluderar:

• Hantering av lagerspårning: Det är viktigt att ha ett enkelt sätt att få tillgång till och hantera ditt lager som butiksägare. Med Square Register kan du kontrollera dina produkter i realtid, få tillgång till dagliga lagervarningar för att veta när dina produkter är låga och exportera lagernivåer till ett kalkylblad också. Du kommer också att kunna hålla reda på dina skatter med integrationer som Quickbooks också.
  • Anställdas ledning: Genom Fyrkantigt register, kan företagare komma åt hela utbudet av medarbetarhanteringsfunktioner som kommer från Square POS. Det inkluderar tillgång till medarbetarbehörighetshantering, analys för att se vilka anställda som är dina bästa säljare och lösningar för att spåra anställdas in- och utstängningstider. Det finns till och med hantering av flera platser om du arbetar med anställda i en rad miljöer.
  • Lojalitetsverktyg: Det finns en avgift att betala om du vill få åtkomst till lojalitetsfunktioner för mer än 10 besökare per månad ($ 25) och priset ökar för mellan 51 och 100 lojalitetsbesök också ($ 35). Men med lojalitetsfunktioner kan du importera stora kundlistor via CSV-filer och ge belöningar till dina mest aktiva klienter. Det finns också möjlighet att enkelt anpassa detaljerna i din belöningsstrategi också.
  • Presentkort: Your Square Register erbjuder möjlighet att ta och hantera presentkort för dina kunder. Presentkort ingår som standard i appen Square, med möjlighet att skapa digitala kort gratis eller betala för att beställa fysiska kort. Det finns också ett system där du kan se saldo i din Square-instrumentpanel och spåra kundinformation för att se vilka erbjudanden som sannolikt kommer att uppmuntra till den största försäljningen.
  • Rapportering: Med Fyrkantigt register, kan du visa rapporter i realtid som belyser vad dina kunder älskar med ditt företag och vad du behöver göra för att öka försäljningen. Du kan få åtkomst till privat kundåterkoppling, bygga en kundkatalog och spara din försäljning i realtid. Glöm inte att kontrollera din skatterapportering med Quickbooks också.

Du kan till och med hålla fast vid kundkortsinformation om de ger dig sitt tillstånd, för att påskynda antalet arbetsdagar som det tar att behandla en transaktion, minska din transaktionsavgift och hålla kreditkortbetalningarna smidigt.

Square Register Review: Design

fyrkantigt register kontaktlöst

Även om utseendet på ditt försäljningssystem kanske inte verkar för viktigt i början, är det värt att överväga. Oavsett om du lanserar en officiell detaljhandel med tegel- och murbruk, eller bara hanterar försäljning på en popup-destination, kommer din POS att ha en betydande inverkan på din professionella image. Det fantastiska med Square Register är att det ser fantastisk, sofistikerat och unikt ut.

Vårt Fyrkantigt register var designad för att vara både elegant och enkel att använda. Eftersom det finns två skärmar kan både kunden och återförsäljaren se vad som händer under transaktionen. Köpmän får en 13.25-tums skärm som ger insikter om dina produkter, lager och de erbjudanden du har tillgängliga. Den här skärmen gör det enkelt att ställa in beställningar snabbt. Å andra sidan kan den 7-tums kundskärmen antingen monteras på skärmens baksida eller presenteras separat.

Under varje skärm finns det magnetiska svepfacket och kortläsarsystemet för kort med chips. Det finns också en NFC-läsare inbyggd i Square Register-systemet. Detta innebär att du kan gå före kurvan och börja ta kontaktlösa betalningar. Alternativ för kontaktlösa betalningar inkluderar Apple Pay och Android Pay också!

För att göra ditt Square-register så töjbart och anpassningsbart som möjligt har Square-teamet också inkluderat fem USB-portar så att du kan ansluta tillbehör som skannrar och skrivare. Det finns också ett batteribackup-system för strömavbrott och ett offline-läge inbyggt i programvaran så att du kan fortsätta ta betalningar även när ditt nätverk är nere.

Square Register Review: Behandla betalningar

Förmodligen det viktigaste du måste tänka på när du letar efter ett POS-liknande Fyrkantigt register är hur lätt det är att bearbeta dina betalningar. Det bra med Square är att det alltid har varit mycket flexibelt när det gäller att acceptera olika betalningar.

Square Register accepterar alla stora kredit- och betalkort som dagens konsumenter använder och sätter in dina pengar på ditt företags bankkonto väldigt snabbt - ofta nästa dag. Utan några irriterande månadsavgifter kan Square försäljningsplats hantera allt från Googles betalningar till att fungera som din grundläggande chipläsare. Det låter dig även ta betalningar som magstripeläsare också.

Betalningsbearbetning är en av de saker som Square utmärker sig på. Genom Square: s senaste processprogramvara har du inga problem att acceptera alla betalningsformer, inklusive kontaktlösa och smarttelefonbetalningar. Square Register gör det möjligt för konsumenter att knacka på, trycka eller dra kort och telefoner till sitt hjärta. Betalningstjänsten är utmärkt med kreditkortalternativ som passar alla. Du kan till och med hantera huvuddelen av dina betalningar från din iPad, oavsett om du är ett kafé, pop-up-butik eller ett av de många detaljhandelsföretagen som använder Square.

Om du behöver mer hjälp med att hantera och förbättra din betalningsbearbetningsstrategi, kan du dessutom hitta ett antal extra verktyg som finns tillgängliga på Square App Marketplace. Du hittar dussintals appar att välja mellan här, inklusive e-handelsprogramvara, lagerhanteringsverktyg och redovisningslösningar också. Det finns till och med ett öppet API för utvecklare!

Square Register Review: Användarvänlighet

Square har alltid betraktat användarvänligheten som en värdefull del av deras marknadsföringsstrategi. Teamet bakom torget vet att dagens köpmän behöver ett snabbt och bekvämt sätt att hantera sina betalningar. Medan den digitala lösningen för fyrkantiga betalningar är oerhört enkel att använda, verkar Register-hårdvaran göra det ännu enklare.

Om du behöver hjälp med att komma igång kan du till och med komma åt en snabb handledning när du ställer in ditt Square-konto. Chansen är stor att du dock kan räkna ut hårdvaran själv med väldigt lite vägledning. Square gör att du kan importera ditt lager och annan användbar information i bulk med hjälp av CSV-filer. Dessutom kan du också lägga till bilder på dina objekt som gör det lättare för dig och dina anställda att söka igenom alternativ.

Square Register kommer med en layout som är väldigt enkel att använda och den större skärmen är bra för när du ordnar produktbeställningar snabbt.

Kanske det viktigaste att notera om Fyrkantigt register när det gäller användarvänlighet är att det inte bara är enkelt för företagare och handlare att använda. Denna lösning är också utformad för att vara lättare för din publik att förstå också. Den kundvända skärmen gör det möjligt för kunder att se alla detaljer om sina inköp och göra sina egna skanningar, svepning och infogning när de betalar. Denna extra kundvänliga skärm är utmärkt för att minska potentiella fel och hålla transaktionerna smidigt.

Square Register Review: Kundtjänst och support

Square Register kan vara en bra maskinvara för dagens företagsägare - men inget verktyg är helt idiotsäkert. Det finns alltid en chans att något kan gå fel, och du kan vara kvar med ett behov av att få tillgång till support från Square-teamet. De goda nyheterna? Det finns gott om vägledning från Square-teamet.

Square erbjuder e-poststöd och en imponerande kunskapsbas online där du kan felsöka några av de vanligaste problemen du har med din hårdvara.

Om det inte fungerar för dig att hitta lösningen på dina egna problem, har Square ett bra communityforum där du kan nå ut till andra köpmän och se om de är tillgängliga för att hjälpa dig också.

Den goda nyheten är att när du väl kommer i kontakt med en riktig kundsupportperson genom Square, är supportteamet i allmänhet ganska kunniga och vänliga. De flesta av tiden kommer de gärna att leda dig genom alla problem som du kan ha.

För att minska risken för betydande problem med kundstöd, Fyrkantigt register har designats från grunden för att vara ett säkert, sömlöst och pålitligt system. Förutom 24/7 support kan du förlita dig på skydd mot kvalificerade återbetalningsproblem, ett två års begränsat garanti på din hårdvara och mer.

Även om de flesta av kundsupport från Square är bra, skulle det vara bättre med telefonsupport, eller ett särskilt telefonnummer för personer som har problem med sin Square-läsare eller betalningsbehandling.

Finns det några nackdelar till kvadratregistret?

Från vad vi har sett i vittnesmål från andra kunder online är de flesta mycket nöjda med upplevelsen de får från Fyrkantigt register. De människor som förlitar sig på denna hårdvarulösning varje dag har varit mycket imponerade av det eleganta och sömlösa gränssnittet. Dessutom älskar granskarna hur Square Register lyckas vara den perfekta kombinationen av enkel att använda och funktionsrika.

Om du letar efter en POS-system som tillhandahåller modern teknik för ett lågt pris, då är det svårt att gå fel med Square Register. Detta verktyg är dock inte perfekt. Som alla andra POS på marknaden har Square Register sina nackdelar. Till exempel sa några få som arbetade med tidiga versioner av produkten att programvaran led av flera buggar.

Dessutom är en vanlig fråga för personer som använder Square Register och andra Square-lösningar att det är möjligt för Square att plötsligt fånga in pengar. Anledningen till att Square gör detta är att den letar efter ett sätt att skydda sina användare mot misstänkt beteende. Men det betyder också att det är lätt att fånga bedrägeriets uppmärksamhet om du plötsligt har fler eller färre försäljningar än vanligt.

Square Register Review: dom

Square Register är en fantastisk utrustning för alla återförsäljare eller restauranger som letar efter ett sätt att ta sina transaktioner till nästa nivå. Som en värdefull integrerad del av Square POS-miljön ger registret snabb och enkel åtkomst till alla verktyg en affärsledare behöver för att hantera lager, transaktioner, kundservice och anställda.

Gränssnittet på Fyrkantigt register är otroligt lätt att använda för både försäljningsassistenten och kunderna, och det finns många tilläggsappar och lösningar som du kan implementera för att göra dina interaktioner med dina kunder effektivare. Square Register registrerar dessutom alla fördelar som följer med att använda Square som ditt betalningsbehandlingsverktyg, inklusive möjligheten att acceptera praktiskt taget alla betalningsformer.

Oavsett om du driver ett kafé, ett litet företag eller en pop-up-butik, är Square Register en fantastisk kassalösning och bearbetningstjänst för alla dina behov, med många nya Square-tjänster du kan se fram emot också. New Square-funktioner rullas alltid ut för tjänsteleverantörer och detaljhandelsföretag som behöver ta korttransaktioner och hantera deras backend genom en enkel mjukvarulösning eller en iPad.

Även om det finns några risker med Square Register och Square försäljningsstället, som möjligheten att Square plötsligt kommer att få tag på dina pengar, eller att du inte kommer att kunna få tag på kundservice när du behöver, är det en ett stort val för dagens återförsäljare. Om du letar efter ett intelligent POS behöver du inte annat.

Fyrkantigt register
Betyg: 4.5 - Granskning av

Rebekah Carter

Rebekah Carter är en erfaren innehållsskapare, nyhetsreporter och bloggare som specialiserat sig på marknadsföring, affärsutveckling och teknik. Hennes expertis täcker allt från artificiell intelligens till programvara för e-postmarknadsföring och enheter med utökad verklighet. När hon inte skriver spenderar Rebekah det mesta av sin tid på att läsa, utforska det fria och spela.