Square Registrera recension (2023): Din kompletta guide

Om du prenumererar på en tjänst från en länk på den här sidan kan Reeves and Sons Limited tjäna en provision. Se vår etik uttalande.

Square är ett av de mest kända företagen i betalningshanteringsvärlden.

Vid sidan av märken som PayPal och Stripe, Square har fått ett kraftfullt rykte genom åren och erbjuder saker som enkla POS-appsystem, stöd för kreditkortstransaktioner och uppslukande mobilbetalningar.

En av de bästa sakerna Square är att det inte bara erbjuder några av de bästa teknikerna och utrustningarna på handelsmarknaden, utan det levererar också de verktyg du behöver till ett överkomligt pris. Med lösningar som passar nästan alla budgetar. Från Square stå till Square terminal, Square kan ge dagens företagare ett snabbt och enkelt sätt att få igång sin verksamhet.

I dag, vi kommer att titta på en av de viktigaste delarna av POS-hårdvara som erbjuds av Square, den Square Registrera. När det gäller kreditkortshantering kan denna chipkortläsare, magstripe läsare och pos-app ger dig allt du behöver för att hantera betalningar i ett allt-i-ett högpresterande system.

Square Registrera är en helt integrerad försäljningsterminal designad för att hjälpa företag att börja sälja snabbt och säkert från dag ett.

Som du ser i detta Square Registrera granskning, POS är byggd för att vara mer kraftfull, pålitlig och snabbare än de flesta standardsystem, så att du kan hjälpa din organisation att trivas i alla miljöer.

Square Registrera fördelar och nackdelar

Fördelar 👍

• Utmärkt enkel installation och användning
  • Kostnadseffektivt och budgetvänligt
  • Packad med rika funktioner
  • Tillgång till intelligent programvara
  • Utökbar med appar och tillägg till hårdvara
  • Perfekt för kunder att använda också
  • Fungerar för iPhone eller iPad

Nackdelar 👎

• Fonden har en potentiell emission
  • Kundtjänst är inte alltid tillgängligt
  • Inte så avancerad som Square terminal

Vad är Square Registrera?

square registrera hemsidan

Square beskriver sitt register som den "första" helt integrerade lösningen för direktförsäljning. Utan behov av ytterligare appnedladdningar eller surfplattor kan du helt enkelt ställa in din POS och börja hantera dragkrafter på några sekunder.

Registret magstripe och chipkortläsare är en snygg maskinvaruenhet av hög kvalitet med en stor pekskärm som är lätt för anställda att förstå. Denna lösning kommer med en fantastisk kundvänd skärm som låter kunderna se vad de köper, vilket förbättrar dina chanser att bygga relationer med din publik baserat på trovärdighet och förtroende.

Precis som den andra Square läsaralternativ som Square terminal och kassaregister, Square Registrera är utformat för att förenkla det sätt som detaljhandelsföretag ansluter till sina kunder och stöder korttransaktioner. Inriktad med han Square POS app-programvara, detta Square kreditkortshanteringslösningen gör det möjligt för företagare att ta alla typer av betalningar som en chipläsare, webbutik och kortprocessor packad i en. Om du letar efter något som kan ta allt från EMV, till Google Pay, Apple Pay och American Express, är det här verktyget för dig.

När du visar din kund sin beställning på Square Registrera och deras totala kostnad, de kan skanna eller infoga sina kort för att göra ett snabbt köp genom Square köpmanssystem. Kortet iformation som tillhandahålls av din kund hanteras genom Square POS programvara, som också kommer med saker som lagerspårning, lojalitetsprogramalternativ, en webbutik och mer.

Square verkar fokusera på registret som deras flaggskeppssystem nu. Detta verktyg kommer med något lägre bearbetningsavgifter att oroa sig för jämfört med standard iPad POS eller Square för detaljhandelslösning. Dessutom finns det ett alternativ att ansluta ytterligare hårdvara till ditt register när det behövs för att förbättra din kassaupplevelse.

Square Registrera priser och kostnader

square registrera prissättning

Budget kommer alltid att vara en viktig faktor när du bestämmer vilken typ av kreditkortsverktyg du ska köpa för din POS-strategi. SquareDen enkla prisstrukturen är en av de mer tilltalande försäljningsargumenten som den har att erbjuda för dagens varumärken. När det gäller saker som månadsavgifter och transaktionsavgiftsalternativ, Square är ofta mycket överkomligt, med ett schablonbelopp som företag kan lita på. Square gör det till och med enklare att hålla koll på dina POS-appbetalningar med integrationer med verktyg som Quickbooks.

Det första du behöver veta är att kostnaden för hela Square Registret är för närvarande $ 799.00. Du kommer också att dra nytta av det från gratis frakt från Square varumärke också - vilket är mycket användbart om du vill hålla kostnaderna låga.

Om du vill sprida kostnaden för din Square Registrera under några månader kan du betala $ 39 per månad för kiti 24 månader. Villkor gäller dock.

Som med alla Square produkter måste du också vara registrerad med Square POS system för att använda registret, så att du kan hantera och bearbeta dina betalningar. Bearbetning är en enkel att beräkna kostnader på cirka 2.6% plus $ 0.10 för varje dopp, knacka eller svep du hanterar.

Square säger att det kommer att fungera med vendellers på den nuvarande marknaden för att skapa anpassade priser för företag med stora volymer. Du måste dock tjäna mer än 250 XNUMX USD i årlig försäljning för att få en sådan här affär.

👉 Den Square Register kommer med följande artiklar:

• Square Registrera
  • Strömadapterkabel och nätadapter
  • Tillbehörshub
  • Kundvisning
  • Kundens skärmkabel
  • Monteringsplatta och verktygkit
  • iPhone och iPad-åtkomst

Om du vill att några extra verktyg ska gå längs din Square Registrera, som en kassalåda eller en skanner, kommer du att behöva betala extra för dessa saker. Du hittar en lista över tillbehör som finns tillgängliga i registret här..

👉 Alternativ inkluderar:

• Kontantlådor: Från $ 129.00 för skrivardriven eller $ 249 för USB
  • USB-mottagarskrivare: $ 299.00
  • Skrivarpapper: $ 49 för 25 rullar
  • Eero Wi-Fi-system: 199 dollar vardera
  • USB-streckkodsläsare: $ 199 vardera
  • Ethernet-skrivare: $ 349
  • Ersättningsmontering kits: $ 9

Square Registrera: Vem är det för?

square registrera bunt

Så, vilken typ av verksamhet kommer att dra mest nytta av Square Registrera?

Tja, i princip alla återförsäljare, restauranger eller verkliga företag kan få ut det mesta av detta kassa. Det fantastiska med Square registret är att det ger dig en direkt anslutning till ditt molnbaserade POS-system. Detta innebär att alla information som du samlar på din enhet överförs till molnet och du kan komma åt den var du än behöver.

Med en stor mängd funktioner att utforska finns det inte många företag som inte skulle kunna dra nytta av fördelarna med Square Registrera Nästan alla typer av butiker kommer att älska det här verktyget, liksom snabbkaféer och livsmedelsföretag. De Square Point of Sale-appen kombinerat med a Square läsare som Register är ett utmärkt sätt att uppgradera nästan alla företag. Om du letar efter en Square stativ som kan hantera allt från Discover-kort och American Express till iPhone- och Google-betalningar, det kan vara det. Dessutom, för småföretag, detta Square läsaren gör det också lättare att få tillgång till dina pengar på ett minimalt antal arbetsdagar.

Medan Square har alltid varit ett bekvämt alternativ för småföretagare, hårdvarulösningen som erbjuds av Register gör det till en mer lönsam lösning för större företag också. Square Register passar utmärkt för nästan alla storlekar i detaljhandeln.

Det finns ett intelligent försäljningssystem som ingår i formen av det uppslukande Square POS lösning. Det är här du kan hantera alla aspekter av ditt företag inifrån Square Registrera, eller en alternativ app på din smartphone eller desktop. Som handläggningstjänst för chipkort, EMV, magstripe kreditkort och mer, Square är en av de bästa tjänsteleverantörerna som finns. Med verktyg som passar alla, från lagerspårning till lojalitetsprogram och allt-i-ett-funktionalitet, Square app of sale app har mycket att erbjuda. Det är dock inte perfekt - systemet saknar något, som telefonsupport eller ett tillförlitligt telefonnummer för personer som av någon anledning har blivit utestängda från POS-appen.

👉 Funktioner inkluderar:

• Hantering av lagerspårning: Det är viktigt att ha ett enkelt sätt att komma åt och hantera ditt lager som butiksägare. Med Square Registrera dig, du kan kolla in dina produkter i realtid, få tillgång till dagliga lagervarningar för att veta när dina produkter börjar ta slut och exportera lagernivåer till ett kalkylblad också. Du kommer också att kunna hålla reda på dina skatter med integrationer som Quickbooks också.
  • Anställdas ledning: Genom Square Registrera, kan företagare få tillgång till hela utbudet av personalhanteringsfunktioner som kommer från Square POS. Det inkluderar tillgång till medarbetarnas behörighetshantering, analys för att se vilka anställda som är dina bästsäljare och lösningar för att spåra anställdas in- och urkopplingstid. Det finns även hantering av flera platser om du har att göra med anställda i en rad miljöer.
  • Lojalitetsverktyg: Det finns en avgift att betala om du vill få åtkomst till lojalitetsfunktioner för mer än 10 besökare per månad ($ 25) och priset ökar för mellan 51 och 100 lojalitetsbesök också ($ 35). Men med lojalitetsfunktioner kan du importera stora kundlistor via CSV-filer och ge belöningar till dina mest aktiva klienter. Det finns också möjlighet att enkelt anpassa detaljerna i din belöningsstrategi också.
  • Presentkort: Din Square Register erbjuder möjligheten att ta och hantera presentkort för dina kunder. Presentkort ingår i Square app som standard, med möjlighet att skapa digitala kort gratis eller betala för att beställa fysiska kort. Det finns också ett system där du kan se saldon i din Square instrumentpanel och spåra kunden informatför att se vilka erbjudanden som sannolikt kommer att uppmuntra den största försäljningen.
  • Rapportering: Med Square Registrera, kan du visa rapporter i realtid som belyser vad dina kunder älskar med ditt företag och vad du behöver göra för att öka försäljningen. Du kan få åtkomst till privat kundåterkoppling, bygga en kundkatalog och spara din försäljning i realtid. Glöm inte att kontrollera din skatterapportering med Quickbooks också.

Du kan till och med hålla kvar kundkortetformation om de ger dig sin tillåtelse, för att påskynda antalet arbetsdagar det tar att behandla en transaktion, minska din transaktionsavgift och hålla kreditkortsbetalningar smidiga.

Square Registrera Design

square registrera kontaktlös

Även om utseendet på ditt försäljningssystem kanske inte verkar vara så viktigt först, är det värt att överväga. Oavsett om du startar en officiell butik med tegelstenar, eller om du bara hanterar försäljning på ett popup-resmål, kommer din kassa att ha en betydande inverkan på din professionella image. Det fantastiska med Square Registrera är att det ser fantastiskt, sofistikerat och unikt ut.

Smakämnen Square Registrera var designad för att vara både elegant och enkel att använda. Eftersom det finns två skärmar kan både kunden och återförsäljaren se vad som händer under transaktionen. Köpmän får en 13.25-tums skärm som ger insikter om dina produkter, lager och de erbjudanden du har tillgängliga. Den här skärmen gör det enkelt att ställa in beställningar snabbt. Å andra sidan kan den 7-tums kundskärmen antingen monteras på skärmens baksida eller presenteras separat.

Under varje skärm finns det magnetiska svepfacket och kortläsarsystemet för kort med marker. Det finns också en NFC-läsare inbyggd i Square Registrera systemet. Det betyder att du kan komma före kurvan och börja ta kontaktlösa betalningar. Alternativ för kontaktlösa betalningar inkluderar även Apple Pay och Android Pay!

Att göra din Square Registrera dig så utdragbart och anpassningsbart som möjligt, Square teamet har också inkluderat fem USB-portar så att du kan ansluta tillbehör som skannrar och skrivare. Det finns också ett batterisäkerhetssystem för strömavbrott och ett offline-läge inbyggt i programvaran så att du kan fortsätta ta betalningar även när ditt nätverk är nere.

Bearbetar betalningar med Square Registrera

Förmodligen det viktigaste du måste tänka på när du letar efter ett POS-liknande Square Registrera är hur enkelt det är att behandla dina betalningar. Det bra med Square är att det alltid har varit mycket flexibelt när det gäller att acceptera olika typer av betalningar.

Square Register accepterar alla de stora kredit- och betalkort som dagens konsumenter använder och sätter in dina pengar på ditt företags bankkonto mycket snabbt - ofta nästa dag. Utan några irriterande månadsavgifter, Square Försäljningsstället kan hantera allt från Google-betalningar till att fungera som din grundläggande chipläsare. Det låter dig till och med ta betalningar som en magstripe läsare också.

Betalningshantering är en av de saker som Square utmärker sig på. Genom SquareMed den senaste bearbetningsprogrammet har du inga problem att acceptera alla former av betalning, inklusive kontaktlösa och smarttelefonbetalningar. Square Registret gör det möjligt för konsumenter att trycka på, klappa eller dra kort och telefoner efter eget hjärta. Betalningshanteringstjänsten är utmärkt, med kreditkortsalternativ som passar alla. Du kan till och med hantera majoriteten av dina betalningar från din iPad, oavsett om du är en kafé, en pop-up-butik eller en av de många detaljhandelsföretag som använder Square.

Om du behöver mer hjälp med att hantera och förbättra din betalningsbearbetningsstrategi, kan du dessutom hitta ett antal extra verktyg som finns tillgängliga på Square App marknadsplats. Du hittar dussintals appar att välja mellan här, inklusive e-handelsprogramvara, lagerhanteringsverktyg och redovisningslösningar också. Det finns till och med ett öppet API för utvecklare!

Square Registrera Användarvänlighet

Square har alltid ansett användarvänlighet som en värdefull del av deras marknadsföringsstrategi. Teamet bakom Square vet att dagens handlare behöver ett snabbt och bekvämt sätt att hantera sina betalningar. Medan den digitala lösningen för Square betalningar är otroligt enkla att använda, registerhårdvaran verkar göra saker ännu enklare.

Om du behöver hjälp med att komma igång kan du till och med få tillgång till en snabb handledning när du konfigurerar din Square konto. Chansen är dock att du kommer att kunna räkna ut hårdvaran själv med väldigt lite vägledning. Square låter dig importera ditt lager och annat användbart iformation i bulk med hjälp av CSV-filer. Dessutom kan du också lägga till bilder på dina föremål som gör det enklare för dig och dina anställda att söka bland alternativ.

Square Register kommer med en layout som är väldigt lätt att använda, och den större skärmen är perfekt när du ordnar produktbeställningar snabbt.

Kanske det viktigaste att notera om Square Registrera när det gäller användarvänlighet är att det inte bara är enkelt för företagare och handlare att använda. Denna lösning är också utformad för att vara lättare för din publik att förstå också. Den kundvända skärmen gör det möjligt för kunder att se alla detaljer om sina inköp och göra sina egna skanningar, svepning och infogning när de betalar. Denna extra kundvänliga skärm är utmärkt för att minska potentiella fel och hålla transaktionerna smidigt.

Kundservice och support

Square Registrera kan vara en bra maskinvara för dagens företagsägare - men inget verktyg är helt idiotsäkert. Det finns alltid en chans att något kan gå fel, och du kan vara kvar med ett behov av att få tillgång till support från Square team. De goda nyheterna? Det finns gott om vägledning till hands från Square lag.

Square erbjuder e-poststöd och en imponerande kunskapsbas online där du kan felsöka några av de vanligaste problemen som du kan ha med din hårdvara.

Om det inte fungerar för dig att hitta lösningen på dina egna problem Square har ett bra communityforum där du kan nå ut till andra handlare och se om de är tillgängliga för att hjälpa dig också.

Den goda nyheten är att när du kommer i kontakt med en riktig kundsupportperson Square, supportteamet är i allmänhet ganska kunniga och vänliga. För det mesta kommer de gärna att gå igenom eventuella problem som du har.

För att minska risken för betydande problem med kundstöd, Square Registrera har designats från grunden för att vara ett säkert, sömlöst och pålitligt system. Förutom 24/7 support kan du förlita dig på skydd mot kvalificerade återbetalningsproblem, ett två års begränsat garanti på din hårdvara och mer.

Även om det mesta av kundsupport från Square är bra, det skulle vara bättre med telefonsupport eller ett dedikerat telefonnummer för personer som har problem med deras Square läsare eller betalningshantering.

Finns det några nackdelar med Square Registrera?

Från vad vi har sett i vittnesmål från andra kunder online är de flesta mycket nöjda med upplevelsen de får från Square Registrera. De som förlitar sig på den här hårdvarulösningen varje dag har varit mycket imponerade av det eleganta och sömlösa gränssnittet. Dessutom älskar granskare hur Square Register lyckas vara den perfekta kombinationen av enkel att använda och funktionsrik.

Om du letar efter en POS-system som ger toppmodern teknik till ett lågt pris, då är det svårt att gå fel med Square Registrera. Detta verktyg är dock inte perfekt. Som alla andra POS på marknaden, Square Register har sina nackdelar. Till exempel sa några personer som arbetade med tidiga versioner av produkten att programvaran led av flera fel.

Dessutom en vanlig fråga för människor som använder Square Registrera och annat Square lösningar är att det är möjligt för Square att placera plötsliga innehav på medel. Anledningen till att Square gör detta är att det letar efter ett sätt att skydda sina användare mot misstänkt beteende. Men det betyder också att det är lätt att fånga bedrägeriteamets uppmärksamhet om du plötsligt har mer eller färre försäljning än vanligt.

Square Registrera recension: Bedömning

Square Register är en fantastisk utrustning för alla återförsäljare eller restauranger som letar efter ett sätt att ta sina transaktioner till nästa nivå. Som en värdefull integrerad del av Square POS miljö ger registret snabb och enkel tillgång till alla verktyg som en företagsledare behöver för att hantera lager, transaktioner, kundtjänst och anställda.

Gränssnittet på Square Registrera är otroligt lätt att använda för både försäljningsassistenten och kunderna, och det finns gott om tilläggsprogram och lösningar som du kan implementera för att göra din interaktion med dina kunder mer effektiv. Dessutom kan Square Registrera fördelar med alla fördelar med att använda Square som ditt betalningshanteringsverktyg, inklusive möjligheten att acceptera praktiskt taget alla former av betalning.

Oavsett om du driver ett kafé, ett litet företag eller en popup-butik, Square Register är en fantastisk kassalösnings- och bearbetningstjänst för alla dina behov, med massor av nya Square tjänster att se fram emot också. Ny Square funktioner rullar alltid ut för tjänsteleverantörer och detaljhandelsföretag som behöver ta korttransaktioner och hantera sin backend via en enkel programvarulösning eller en iPad.

Även om det finns några risker med Square Registrera och Square försäljningsställe, som möjligheten att Square kommer plötsligt att ta tag i dina pengar, eller att du inte kommer att kunna få tag på kundtjänst när du behöver det, det är ett utmärkt val för dagens återförsäljare. Om du letar efter en intelligent POS behöver du inget annat.

Rebekah Carter

Rebekah Carter är en erfaren innehållsskapare, nyhetsreporter och bloggare som specialiserat sig på marknadsföring, affärsutveckling och teknik. Hennes expertis täcker allt från artificiell intelligens till programvara för e-postmarknadsföring och enheter med utökad verklighet. När hon inte skriver spenderar Rebekah det mesta av sin tid på att läsa, utforska det fria och spela.