Shopify și Tu 2.0 eBook Review

shopify-și tuShopify și Tu 2.0 este a doua ediție a unui ghid cuprinzător de cărți electronice pentru Shopify - conducătorul și cel mai popular platforme online de vitrine online. Scris de Thomas Holmes - un experimentat Shopify utilizator, această carte electronică PDF de 315 pagini vă va spune și vă va învăța mai multe despre această platformă de comerț electronic decât ceea ce ați dorit vreodată să știți.

Cei dintre voi care nu sunt familiarizați cu Shopify dar familiarizați cu funcționarea popularului sistem de gestionare a conținutului WordPress (CMS) și a software-ului de blogging, vor primi cu ușurință un control, știind că Shopify este crearea de eCommerce și magazine online ceea ce este WordPress pentru blogging.

Împărțit în 10 capitole, cartea electronică a lui Thomas vă ia de mână și vă conduce prin întregul proces de creare, lansare și operare a unui magazin online folosind Shopify sistem și service, cu o mulțime de capturi de ecran și explicații detaliate pentru a vă ajuta pe parcurs.

Dacă vă simțiți intimidat de dimensiunea de 315 de pagini menționată mai sus, nu o faceți, pentru că nu va trebui să citiți 315 de pagini de text pur. Acest lucru se întâmplă deoarece multe dintre pagini conțin capturi de ecran mari din live Shopify site-ul web pentru a vă arăta și explica lucrurile - cititorul.

Shopify se întâmplă să fie un sistem foarte puternic, încărcat cu un număr mare de caracteristici, opțiuni și funcționalități și, în timp ce dezvoltatorii au avut grijă să o facă destul de ușor de utilizat, cu propriile tutoriale, ajutor online și toți utilizatorii începători - sau aceia care nu sunt foarte pricepuți să utilizeze software-ul nou - s-ar putea să fie copleșiți de dimensiunea simplă a Shopify sistem. Și aici este Shopify și Ghidul tău poate fi util.

Dacă sunteți un computer experimentat și expert în internet și care a fost acolo și a făcut asta, acest ghid nu va face mare lucru pentru dvs. De fapt, cei cu experiență în utilizarea WordPress vor găsi Shopify o briză chiar de la început, de la prima autentificare în sine. Dar, pe de altă parte, cei care nu sunt foarte pricepuți să intre în software și sisteme noi vor găsi cu siguranță că eBook-ul lui Thomas este util și merită prețul de 39 USD cu care vine.

Următoarea fotografie din TOC / Indexul ghidului vă va oferi o idee rapidă asupra diferitelor subiecte și capitole pe care le include:

Shopify și You 2.0 Index

Dacă tot citești acest lucru, este foarte probabil să te gândești să te înscrii la Shopify pentru a deschide un magazin web, dar nu sunt sigur dacă puteți merge singur. Probabil că vă întrebați și dacă ar trebui să investiți în Shopify și Tu eBook sau nu. Este posibil ca prețul de 39 USD să vă facă nesigur și / sau ezitant.

Dacă vă aflați aici, iată două modalități posibile care vă pot ajuta să vă decideți acțiunea:

1. Încercare gratuită direct la Shopify

După cum probabil știți deja, Shopify oferă o perioadă de încercare gratuită de 14 zile. Deci, ceea ce puteți face este să vă înscrieți la versiunea de încercare gratuită și să vă jucați cu sistemul timp de câteva ore sau câteva zile pentru a vedea cât de departe puteți ajunge cu el singur.

La un moment dat (înainte de prea mult timp), veți ști exact unde stați să folosiți Shopify pe cont propriu și dacă vă veți apropia scurt, veți ști că această carte electronică este pentru dvs.
Clic următorul link să vă înscrieți pentru încercarea gratuită la Shopify.

2. Extragere de carte electronică gratuită de 31 de pagini

Thomas a făcut, de asemenea, un extras de 31 de pagini din cartea sa electronică disponibil pentru descărcare gratuită. Combinat cu perioada de încercare gratuită de 14 zile oferită de Shopify, acest fragment gratuit ar trebui să vă ajute cu siguranță să vă hotărâți dacă cartea electronică completă de 315 de pagini este pentru dvs. sau nu. Puteți citi și / sau descărca fragmentul de 31 de pagini pe site-ul cărții.

Dacă decideți să mergeți după ghid, acesta vă va lua de mână și vă va conduce prin procesul de creare, punere în funcțiune și gestionarea unui magazin demo cu drepturi depline cu Shopify, într-o manieră pas cu pas, de la început până la sfârșit. În timp ce înființarea și funcționarea unui site web de comerț electronic nu este, în principiu, foarte diferit de gestionarea unei afaceri cu cărămizi, ar fi bine să fiți conștienți de faptul că există unele diferențe conceptuale și operaționale cheie între cele două.

Așadar, indiferent dacă aveți sau nu experiență în conducerea unei afaceri, indiferent dacă sunteți un computer novice / utilizator de Internet sau un profesionist experimentat, dacă nu ați configurat sau ați operat un magazin online înainte, ar putea fi dificil pentru dvs. să obțineți un gestionare rapidă și cuprinzătoare a cel puțin anumitor aspecte ale derulării unei operațiuni de comerț electronic. Acesta este, deci, un alt domeniu în care procesul de construire a magazinului demo pas cu pas acoperit de Thomas Shopify e-book-ul poate fi de un bun ajutor pentru dvs.

Shopify este o platformă foarte populară și puternică pentru crearea și operarea magazinelor online. Din păcate, puterea este un rival al ușurinței de utilizare, cel puțin în termeni generali. Se poate spune că acest lucru este oarecum adevărat Shopify. Numărul ridicat de caracteristici oferite de acest sistem ar putea să facă un pic prea dificil de utilizat și de utilizat pentru unii și pentru Shopify și Tu eBook este un bun concurent care poate contribui la creșterea ușurinței de utilizare. Mark Hayes, șef relații publice la Shopify a aprobat, de asemenea Shopify și Tu, afirmând că (acest ghid are) „a făcut mult mai ușor” (a folosi Shopify).

Una peste alta, dacă v-ați hotărât să configurați și să rulați un magazin de comerț electronic folosind Shopify sistem și platformă, Shopify și eBook-ul dvs. merită cu siguranță o privire - nu numai că vă poate ajuta să depășiți curba de învățare care ar fi în mod normal asociată cu utilizarea Shopify dar vă economisesc și timp în timp ce vă ajută să construiți un magazin online cu toate clopotele și fluierele, astfel încât acesta să fie capabil să ofere un ROI maxim.

Deci, puteți vizita Shopify și site-ul dvs., încerca Shopify direct timp de 14 zile, sau citiți aprofundarea mea Shopify revizuiască.

Catalin Zorzini

Sunt blogger în design web și am început acest proiect după ce am petrecut câteva săptămâni luptându-mă să aflu care este cea mai bună platformă de comerț electronic pentru mine. Verificați curentul meu primii 10 constructori de site-uri de comerț electronic.