Square Register Review (Apr 2021): Din komplette guide

Square er et av de mest kjente selskapene i betalingsbehandlingsverdenen.

Ved siden av merker som PayPal og Stripe, Square har opparbeidet seg et kraftig rykte gjennom årene, og tilbyr ting som enkle POS-app-systemer, støtte for kredittkorttransaksjoner og fordypende mobilbetalinger.

Noe av det beste med Square er at det ikke bare tilbyr noe av den beste teknologien og utstyret i handelsmarkedet, men det leverer også verktøyene du trenger til en overkommelig pris. Med løsninger som passer nesten ethvert budsjett. Fra Square-standen til Square-terminalen kan Square gi dagens gründere en rask og enkel måte å få sin virksomhet i gang.

I dag, vi skal se på en av de viktigste delene av POS-maskinvare som tilbys av Square, Square Register. Når det gjelder kredittkortbehandling, gir denne chipkortleseren, magstripe-leseren og pos-appen deg alt du trenger for å administrere betalinger i et alt-i-ett-system med høy ytelse.

Square Register er en fullt integrert salgsstedsterminal designet for å hjelpe bedrifter med å begynne å selge raskt og trygt fra første dag. Som du vil se i denne Square Register-gjennomgangen, er POS bygget for å være kraftigere, pålitelig og raskere enn de fleste standardsystemer, slik at du kan hjelpe organisasjonen til å trives i ethvert miljø.

Square Register Fordeler og ulemper

Fordeler 👍

• Utmerket enkel oppsett og bruk
  • Kostnadseffektiv og budsjettvennlig
  • Fullpakket med rike funksjoner
  • Tilgang til intelligent programvare
  • Extensible med apper og maskinvare tillegg
  • Flott for kunder å bruke også
  • Fungerer for iPhone eller iPad

Ulemper 👎

• Fondet har en potensiell emisjon
  • Kundeservice er ikke alltid tilgjengelig
  • Ikke så avansert som Square-terminalen

Square Register Review: Introduksjon til Square Register

firkantet register hjemmeside

Square beskriver registeret som den “første” fullintegrerte løsningen for salg utenom boksen. Uten behov for ekstra appnedlastinger eller nettbrett, kan du ganske enkelt sette opp POS-en din og begynne å administrere trekkraft i løpet av sekunder.

Register magstripe og chipkortleser er en fin maskinvareenhet av høy kvalitet med en stor berøringsskjerm som er lett for ansatte å forstå. Denne løsningen leveres med en fantastisk kundevendt skjerm som lar kundene se hva de kjøper, noe som forbedrer sjansene dine for å bygge relasjoner med publikum basert på troverdighet og tillit.

Akkurat som de andre Square-leseralternativene som Square-terminalen og kassaapparatet, Firkantet register er designet for å forenkle måten detaljhandelsbedrifter får kontakt med sine kunder og støtte korttransaksjoner. I samsvar med den Square POS-appprogramvaren gjør denne Square-behandlingen av kredittkort-løsningen bedrifter mulig å ta alle typer betalinger som en chipleser, nettbutikk og kortprosessor pakket i en. Hvis du leter etter noe som kan ta alt fra EMV, til Google-betaling, Apple Pay og American Express, er dette verktøyet for deg.

Når du har vist kunden deres bestillingen i Square Register og deres totale kostnader, kan de skanne eller sette inn kortene sine for å gjøre et raskt kjøp gjennom Square-handelssystemet. Kortinformasjonen som leveres av kunden din, administreres gjennom Square POS-programvaren, som også kommer med ting som lagersporing, alternativer for lojalitetsprogram, en nettbutikk og mer.

Square ser ut til å fokusere på Registeret som deres flaggskipssystem nå. Dette verktøyet har litt lavere behandlingsgebyr å bekymre deg for når du sammenligner med standard iPad POS eller Square for Retail-løsningen. I tillegg er det et alternativ å koble ekstra maskinvare til registeret ditt når det er nødvendig for å forbedre kassaopplevelsen.

Square Register Review: Priser og kostnader

kvadratregisterpriser

Budsjett kommer alltid til å være en hovedbetraktning når du bestemmer deg for hva slags behandlingsverktøy for kredittkort du vil kjøpe for din POS-strategi. Square sin enkle prisstruktur er et av de mer tiltalende salgspunktene det har å tilby for dagens merker. Når det gjelder ting som månedlige avgifter og transaksjonsgebyralternativer, er Square ofte veldig rimelig, med en fast sats som selskapene kan stole på. Square gjør det til og med lettere å følge med på POS-app-betalingene dine med integrasjoner med verktøy som Quickbooks.

Den første tingen du trenger å vite er at kostnadene for hele Square Register for øyeblikket er $ 799.00. Du vil også ha fordel fra gratis frakt fra Square-merket også - noe som er veldig nyttig hvis du ønsker å holde kostnadene lave.

Hvis du vil spre kostnadene for din Firkantet register ut over noen få måneder, kan du betale $ 39 per måned for kit, i 24 måneder. Imidlertid gjelder vilkår.

Som med alle Square-produkter, må du også registrere deg hos Firkantet POS-system for å bruke registeret, slik at du kan administrere og behandle betalingene dine. Bearbeiding er en enkel å beregne kostnadene på rundt 2.6% pluss $ 0.10 for hver dukkert, trykk eller sveip du har å gjøre med.

Square sier at det vil samarbeide med leverandører på det nåværende markedet for å lage tilpassede priser for bedrifter med høyt volum. Imidlertid må du tjene mer enn $ 250 XNUMX i årlig salg for å få en avtale som dette.

Square Square Register kommer med følgende elementer inkluderer:

• Firkantet register
  • Strømadapterkabel og strømadapter
  • Tilbehørshub
  • Kundevisning
  • Kundens skjermkabel
  • Monteringsplate og verktøykit
  • iPhone og iPad-tilgang

Hvis du vil at noen ekstra verktøy skal gå sammen med Firkantet register, som en kasseskuff eller en skanner, må du betale ekstra for disse tingene. Du kan finne en liste over tilbehør som er tilgjengelig med registeret her..

👉 Alternativene inkluderer:

• Kontantskuffer: Fra $ 129.00 for skriverdrevet eller $ 249 for USB
  • USB-kvitteringsskriver: $ 299.00
  • Skriverpapir: $ 49 for 25 ruller
  • Eero Wi-Fi-system: 199 dollar hver
  • USB-strekkodeskanner: 199 dollar hver
  • Ethernet-skriver: $ 349
  • Erstatningsmontering kits: $ 9

Square Register Review: Who's It For?

firkantet registerbunt

Så, hvilken type virksomhet vil dra mest nytte av Square-registeret?

Vel, egentlig kan enhver forhandler, restaurant eller virksomhet i den virkelige verden få mest mulig ut av dette POS. Det flotte med Square-registeret er at det gir deg en direkte forbindelse til det skybaserte POS-system. Dette betyr at all informasjonen du samler inn på enheten din blir overført til skyen, og du kan få tilgang til den uansett hvor du trenger.

Med et stort utvalg av funksjoner å utforske, er det ikke mange selskaper som ikke vil kunne glede seg over fordelene med Square Register. Nesten alle slags butikker vil elske dette verktøyet, i tillegg til kaféer med hurtig service og matvirksomheter også . De Square Point of Sale-appen kombinert med en Square-leser som Register er en fin måte å oppgradere omtrent enhver bedrift. Hvis du leter etter et Square-stativ som kan administrere alt fra Discover-kort og American Express til iPhone- og Google-betalinger, kan dette være det. For den lille bedriften gjør denne Square-leseren det også lettere å få tilgang til pengene dine på et minimalt antall virkedager.

Selv om Square alltid har vært et praktisk alternativ for eiere av små bedrifter, gjør maskinvareløsningen som tilbys av Register det også en mer levedyktig løsning for større selskaper. Square Register passer perfekt for nesten alle størrelser i detaljhandel.

Det er et intelligent salgssystem inkludert i form av det altoppslukende Firkantet POS løsning. Det er her du kan administrere alle aspekter av virksomheten din innenfra Firkantet register, eller en alternativ app på smarttelefonen eller skrivebordet. Som en behandlingstjeneste for chipkort, EMV, magstripe kredittkort og mer, er Square en av de beste tjenesteleverandørene som finnes. Med verktøy som passer for alle, fra beholdningssporing til lojalitetsprogrammer og alt-i-ett-funksjonalitet, har Square point of sale-app mye å tilby. Det er imidlertid ikke perfekt - systemet mangler noe, som telefonsupport eller et pålitelig telefonnummer for folk som uansett årsak har blitt låst utenfor POS-appen.

👉 Funksjonene inkluderer:

• Beholdningssporingstyring: Det er viktig å ha en enkel måte å få tilgang til og administrere varelageret ditt som butikkeier. Med Square Register kan du sjekke produktene dine i sanntid, få tilgang til daglige lagervarsler for å vite når produktene dine blir lave, og eksportere lagernivået til et regneark også. Du kan også følge med på skattene dine med integrasjoner som Quickbooks også.
  • Ansattes ledelse: Gjennom Firkantet registerkan bedriftseiere få tilgang til hele spekteret av medarbeideradministrasjonsfunksjoner som kommer fra Square POS. Dette inkluderer tilgang til administrasjon av ansattstillatelser, analyser for å se hvilke ansatte som er toppselgere og løsninger for å spore ansattes inn- og utkjøringstider. Det er til og med ledelse med flere lokasjoner hvis du arbeider med ansatte i en rekke miljøer.
  • Lojalitetsverktøy: Det koster et gebyr hvis du vil ha tilgang til lojalitetsfunksjoner for mer enn 10 besøkende per måned ($ 25), og prisen øker for mellom 51 og 100 lojalitetsbesøk også ($ 35). Med lojalitetsfunksjoner kan du imidlertid importere store kundelister via CSV-filer og levere belønning til dine mest aktive klienter. Det er også muligheten til å tilpasse detaljene i belønningsstrategien din også.
  • Gavekort: Square Square-registeret ditt tilbyr muligheten til å ta og administrere gavekort for kundene dine. Gavekort er inkludert i Square-appen som standard, med muligheten til å lage digitale kort gratis eller betale for å bestille fysiske kort. Det er også et system der du kan se saldoer i Square-dashbordet, og spore kundeinformasjon for å se hvilke avtaler som sannsynligvis vil oppmuntre til det største salget.
  • Rapportering: Med Firkantet register, kan du se rapporter i sanntid som belyser hva kundene dine elsker ved bedriften din, og hva du trenger å gjøre for å øke salget. Du kan få tilgang til tilbakemeldinger fra private kunder, lage en kundekatalog og tømme salget i sanntid. Ikke glem å sjekke skatterapporteringen din med Quickbooks også.

Du kan til og med holde fast på kundekortinformasjon hvis de gir deg tillatelse, for å få fart på antall virkedager det tar å behandle en transaksjon, redusere transaksjonsgebyret og holde kredittkortbetalingene kjører.

Square Register Review: Design

firkantet register kontaktløst

Selv om utseendet til ditt salgsstedssystem kanskje ikke virker for viktig med det første, er det verdt å vurdere. Enten du lanserer en offisiell butikk for murstein og mørtel, eller bare styrer salg på en popup-destinasjon, vil POS-en din ha en betydelig innvirkning på ditt profesjonelle image. Det flotte med Square Register er at det ser fantastisk, sofistikert og unikt ut.

De Firkantet register ble designet for å være både slank og enkel å bruke. Fordi det er to skjermer, vil både kunden og forhandleren kunne se hva som skjer under transaksjonen. Forhandlere får en 13.25-tommers skjerm som gir innsikt i dine produkter, lager og tilbudene du har tilgjengelig. Denne skjermen gjør det enkelt å sette opp bestillinger raskt. På den annen side kan 7-tommers kundeskjerm enten monteres på baksiden av skjermen eller presenteres separat.

Under hvert display er det magnetiske sveipesporet og kortlesersystemet for kort med brikker. Det er også en NFC-leser innebygd i Square Register-systemet. Dette betyr at du kan komme foran kurven og begynne å ta kontaktløse betalinger. Alternativer for kontaktløse betalinger inkluderer Apple Pay og Android Pay også!

For å gjøre Square-registret ditt så utvidbart og tilpassbart som mulig, har Square-teamet også inkludert fem USB-porter, slik at du kan koble til tilbehør som skannere og skrivere. Det er også et batteribackup-system for strømstans, og en offline modus innebygd i programvaren slik at du kan fortsette å ta betalinger selv når nettverket ditt er nede.

Square Register Review: Behandle betalinger

Sannsynligvis det viktigste du må tenke på når du leter etter et POS som Firkantet register er hvor enkelt det er å behandle betalingene dine. Det gode med Square er at det alltid har vært veldig fleksibelt når det gjelder å akseptere forskjellige typer betaling.

Square Register godtar alle de store kreditt- og debetkortene som dagens forbrukere bruker og setter inn pengene dine raskt på din bankkonto - ofte i løpet av neste dag. Uten noen irriterende månedlige avgifter kan Square salgssted håndtere alt fra Google-betalinger, til å fungere som din grunnleggende chipleser. Det lar deg også ta betalinger som en magstripe-leser også.

Betalingsbehandling er en av tingene som Square utmerker seg med. Gjennom Square avanserte prosesseringsprogramvare har du ingen problemer med å godta alle betalingsformer, inkludert kontaktløse og smarttelefonbetalinger. Square Register lar forbrukerne trykke på, knippe eller sveipe kort og telefoner til hjertets innhold. Betalingsbehandlingen er utmerket, med kredittkortalternativer som passer alle. Du kan til og med administrere de fleste av betalingene dine fra iPad-en, enten du er en kaffebar, en pop-up-butikk eller en av de mange detaljhandelsbedriftene som bruker Square.

Hvis du i tillegg trenger mer hjelp med å administrere og forbedre betalingsbehandlingsstrategien, kan du finne en rekke ekstra verktøy tilgjengelig for tilgang til på Square App markedsplass. Du finner dusinvis av apper du kan velge mellom her, inkludert e-handelsprogramvare, lagerbehandlingsverktøy og regnskapsløsninger også. Det er til og med et åpent API for utviklere også!

Square Register Review: Brukervennlighet

Square har alltid ansett brukervennlighet som en verdifull del av markedsføringsstrategien. Teamet bak Square vet at dagens kjøpmenn trenger en rask og praktisk måte å administrere betalingene sine. Selv om den digitale løsningen for Square-betalinger er utrolig enkel å bruke, ser det ut til at Register-maskinvaren gjør ting enda enklere.

Hvis du trenger hjelp til å komme i gang, vil du til og med kunne få tilgang til en rask opplæring når du setter opp din Square-konto. Sjansen er stor for at du imidlertid kan finne ut maskinvaren selv med veldig lite veiledning. Square lar deg importere inventar og annen nyttig informasjon i bulk ved hjelp av CSV-filer. I tillegg kan du også legge til bilder av varene dine som gjør det enklere for deg og dine ansatte å søke gjennom alternativer.

Square Register kommer med en layout som er veldig enkel å bruke, og den større skjermen er flott for når du ordner produktbestillinger raskt.

Kanskje det viktigste å merke seg om Firkantet register når det gjelder brukervennlighet er at det ikke bare er enkelt for bedriftseiere og selgere å bruke. Denne løsningen er også designet for å være lettere for publikum å forstå. Den kundevendte skjermen lar kundene se alle detaljene om kjøpene sine, og gjøre sine egne skanning, sveiping og innsetting når de utfører betalinger. Denne ekstra kundevendende skjermen er utmerket til å kutte ned på potensielle feil og holde transaksjoner jevn.

Square Register Review: Kundeservice og support

Square Register kan være et flott stykke maskinvare for dagens bedriftseiere - men ingen verktøy er helt idiotsikre. Det er alltid en sjanse for at noe kan gå galt, og du kan sitte igjen med et behov for å få tilgang til støtte fra Square-teamet. De gode nyhetene? Det er rikelig med veiledning fra Square-teamet.

Square tilbyr e-poststøtte og en imponerende kunnskapsbase online der du kan feilsøke noen av de vanligste problemene du måtte ha med maskinvaren din.

Hvis det ikke fungerer for deg å finne løsningen på dine egne problemer, har Square et flott samfunnsforum der du kan nå ut til andre selgere og se om de er tilgjengelige for å hjelpe deg også.

Den gode nyheten er at når du først har kommet i kontakt med en ekte kundesupportperson gjennom Square, er supportteamet generelt ganske kunnskapsrike og vennlige. Mesteparten av tiden vil de gjerne lede deg gjennom alle problemer du måtte ha.

I tillegg, for å redusere risikoen for viktige problemer med kundestøtte, Firkantet register har blitt designet fra grunnen til å være et sikkert, sømløst og pålitelig system. I tillegg til 24/7 support kan du stole på beskyttelse mot kvalifiserte tilbakeføringsproblemer, 2 års begrenset garanti på maskinvaren din og mer.

Selv om det meste av kundestøtte fra Square er bra, ville det være bedre med telefonsupport, eller et dedikert telefonnummer for folk som har problemer med Square-leseren eller betalingsbehandlingen.

Er det noen ulemper ved Square-registeret?

Ut fra hva vi har sett i attester fra andre kunder på nettet, er de fleste veldig fornøyde med opplevelsen de får fra Firkantet register. Menneskene som stoler på denne maskinvareløsningen hver dag har blitt imponert over det slanke og sømløse grensesnittet. Dessuten elsker anmeldere hvordan Square Register klarer å være den perfekte kombinasjonen av enkel å bruke og funksjonsrik.

Hvis du leter etter en POS-system som gir avansert teknologi for en lav pris, så er det vanskelig å gå galt med Square Register. Imidlertid er dette verktøyet ikke perfekt. Som alle andre POS på markedet har Square Register sine ulemper. For eksempel sa noen få som jobbet med tidlige versjoner av produktet at programvaren led av flere feil.

I tillegg er et vanlig problem for personer som bruker Square Register og andre Square-løsninger at det er mulig for Square å plutselig få penger. Årsaken til at Square gjør dette er at den leter etter en måte å beskytte brukerne sine mot mistenkelig oppførsel. Det betyr imidlertid også at det er lett å fange svindelens oppmerksomhet hvis du plutselig har mer eller færre salg enn vanlig.

Square Register Review: Bedømmelse

Square Register er et fantastisk stykke utstyr for enhver forhandler eller restaurant som leter etter en måte å ta sine transaksjoner til neste nivå. Som en verdifull integrert del av Square POS-miljøet gir registeret rask og enkel tilgang til alle verktøyene en virksomhetsleder trenger for å administrere varelager, transaksjoner, kundeservice og ansatte.

Grensesnittet på Firkantet register er utrolig enkelt å bruke for både salgsassistenten og kundene, og det er mange tilleggsprogrammer og løsninger som du kan implementere for å gjøre interaksjonene dine med kundene dine mer effektive. I tillegg drar Square Register fordeler som følger med å bruke Square som betalingsbehandlingsverktøy, inkludert muligheten til å akseptere praktisk talt enhver form for betaling.

Enten du driver en kaffebar, en liten bedrift eller en popup-butikk, er Square Register en fantastisk kassaløsning og behandlingstjeneste for alle dine behov, med mange nye Square-tjenester du også kan se frem til. New Square-funksjoner rulles alltid ut for tjenesteleverandører og detaljhandelsbedrifter som trenger å ta korttransaksjoner og administrere deres backend gjennom en enkel programvareløsning eller en iPad.

Selv om det er noen få risikoer med Square Register og Square salgssted, som muligheten for at Square plutselig vil få tak i midlene dine, eller at du ikke vil kunne få tak i kundeservicen når du trenger det, er det en stort valg for dagens forhandlere. Hvis du leter etter et intelligent POS, trenger du ikke noe annet.

Firkantet register
Vurdering: 4.5 - Gjennomgang av

Rebekah Carter

Rebekah Carter er en erfaren innholdsskaper, nyhetsreporter og blogger som spesialiserer seg på markedsføring, forretningsutvikling og teknologi. Hennes ekspertise dekker alt fra kunstig intelligens til programvare for markedsføring via e-post og utvidede virkelighetsenheter. Når hun ikke skriver, bruker Rebekka mesteparten av tiden på å lese, utforske naturen og spille.