Shopify og You 2.0 eBook gjennomgang

Shopify-og-duShopify og du 2.0 er den andre utgaven av en omfattende eBook-guide for Shopify - den ledende og mest populær online storefront plattformer i dag. Skrevet av Thomas Holmes - en erfaren Shopify bruker, vil denne 315 sider PDF e-boken sannsynligvis fortelle og lære deg mer om denne e-handelsplattformen enn hva du noen gang har ønsket å vite.

De av dere som ikke er kjent med Shopify men kjent med virkemidlene til det populære WordPress Content Management System (CMS) og bloggprogramvare vil lett få tak i ved å vite at Shopify er å skape e-handel og nettbutikk hva WordPress skal blogge.

Delt inn i 10 kapitler tar Thomas eBook deg for hånden og fører deg gjennom hele prosessen med å opprette, lansere og drifte en nettbutikk ved hjelp av Shopify system og service, med mange skjermbilder og detaljerte forklaringer som hjelper deg underveis.

Hvis du føler deg litt skremt av størrelsen på 315 sider som er nevnt over, ikke gjør det, fordi du ikke trenger å lese 315 sider med ren tekst. Dette er fordi mange av sidene inneholder store skjermbilder fra live Shopify nettsted for å vise og forklare ting for deg - leseren.

Shopify tilfeldigvis er et veldig kraftig system, lastet med et stort antall funksjoner, alternativer og funksjonaliteter, og mens utviklerne har sørget for å gjøre det ganske enkelt å bruke, med egne opplæringsprogrammer, online hjelp og alle nybegynnere - eller de som ikke er veldig flinke til å ta ny programvarebruk - kan bli overveldet av størrelsen på Shopify system. Og det er her Shopify og guiden din kan komme godt med.

Hvis du er en erfaren datamaskin- og Internett-bruker som har vært der og gjort det, vil ikke denne guiden gjøre mye for deg. Faktisk vil de som har erfaring med å bruke WordPress finne Shopify en bris rett fra start, fra første innlogging. Men på den annen side vil de som ikke er veldig flinke til å hoppe inn til ny programvare og systemer, finne Thomas 'e-bok absolutt nyttig og verdt $ 39 prislappen som den følger med.

Følgende skreiopptak av TOC / indeksen til guiden vil gi deg en rask oversikt over de forskjellige emnene og kapitlene den inkluderer:

Shopify og You 2.0-indeksen

Hvis du fortsatt leser dette, er det ganske sannsynlig at du har tenkt deg å registrere deg hos Shopify å åpne en nettbutikk, men er ikke helt sikker på om du kan gå alene. Du lurer sannsynligvis også på om du bør investere i Shopify og du eBook eller ikke. Prisene på $ 39 gjør deg muligens usikker og / eller nølende.

Hvis det er her du er, her er to mulige måter som kan hjelpe deg med å bestemme handlingsforløpet:

1. Gratis prøveversjon direkte kl Shopify

Som du sikkert allerede vet, Shopify tilbyr en 14-dagers gratis prøveperiode. Så, hva du kan gjøre er å registrere deg for gratis prøveperiode og spille rundt med systemet i noen timer eller noen dager for å se hvor langt du kan klare deg selv.

På et tidspunkt (før for lang tid), vil du vite hvor du bruker Shopify på egenhånd, og hvis du kommer på kort vei, vil du vite at denne e-boken er noe for deg.
Klikk følgende lenke å registrere deg for gratis prøveversjon kl Shopify.

2. Gratis 31-siders eBook-utdrag

Thomas har også gjort et 31-siders utdrag av e-boken tilgjengelig for gratis nedlasting. Kombinert med den direkte 14-dagers gratis prøveversjonen som tilbys av Shopify, bør dette gratis utdraget absolutt hjelpe deg med å gjøre deg opp en mening om e-boken på hele 315 sider er noe for deg eller ikke. Du kan lese og / eller laste ned 31-siders utdrag på bokens hjemmeside.

Hvis du bestemmer deg for å gå for guiden, vil den ta deg for hånden og lede deg gjennom prosessen med å opprette, gjøre operasjonell og administrere en fullverdig demobutikk med Shopify, på en trinnvis måte, fra start til slutt. Selv om å sette opp og drifte et e-handelsnett i utgangspunktet ikke er mye forskjellig fra å drive en murstein og mørtelvirksomhet, vil du gjøre det bra å være klar over det faktum at det er noen viktige konseptuelle og operasjonelle forskjeller mellom de to.

Uansett om du har erfaring fra å drive en bedrift eller ikke, enten du er en nybegynner datamaskin / Internett-bruker eller en erfaren proff, hvis du ikke har satt opp eller drevet en nettbutikk før, kan det være vanskelig for deg å få en raskt, omfattende håndtering av minst visse aspekter ved å drive en e-handelsoperasjon. Dette er da et annet område der den trinnvise byggeprosessen for demobutikker dekkes i Thomas Shopify how-to eBook kan være til god hjelp for deg.

Shopify er en veldig populær og kraftig plattform for å opprette og drifte nettbutikker. Dessverre skjer det at kraften er en konkurranse om brukervennlighet, i det minste generelt sett. Dette kan sies å være noe sant for Shopify. Det store antallet funksjoner som dette systemet tilbyr, kan gjøre det litt for vanskelig å bruke og å betjene for noen og andre Shopify og e-boken din er en god utfordrer som kan bidra til å øke brukervennligheten. Mark Hayes, leder for PR Shopify har også sluttet seg til Shopify og du og sier at (denne guiden har) "gjorde det mye enklere" (å bruke Shopify).

Alt i alt hvis du har tenkt deg å konfigurere og drive en e-handelsbutikk ved å bruke Shopify system og plattform, Shopify og e-boken din er absolutt verdt å ta en titt - det kan ikke bare hjelpe deg å overvinne læringskurven som normalt vil være forbundet med bruk av Shopify system, men sparer deg også tid mens du hjelper deg med å bygge en nettbutikk med alle bjeller og fløyter slik at den er i stand til å levere maksimalt avkastning.

Så du kan enten besøke Shopify og nettstedet, prøv Shopify direkte i 14 dager, eller les min dybde Shopify gjennomgang.

Catalin Zorzini

Jeg er en webdesignblogger og startet dette prosjektet etter å ha brukt noen uker på å slite med å finne ut hvilket den beste e-handelsplattformen for meg selv. Sjekk ut strømmen min topp 10 e-handel byggherrer.